Sunday, February 3, 2013

BILA DI RUMAH RASA LETIH SANGAT LAYAN ANAK..TAPI BILA DI PEJABAT RINDU SANGAT NAK BALIK UMAH LAYAN ANAK

khamis cuti maulidur rasul..jumaat kerja macam biasa..sabtu sampai isnin cuti lagi..isnin selasa cuti tambahan pulak sebab Adik demam campak..khamis kursus di luar..jumaat sempat masuk pejabat kerja bertimbun sedikit lah..sabtu ahad cuti balik..

memang letih melayan kerenah anak2 ni..boleh dikatakan kita ni bekerja 7 hari seminggu dan kerja ketiga2 syif pagi petang dan malam..tapi bila isnin mula kerja rasa tak sabar nak balik peluk anak-anak..kalaulah perjalanan dari pejabat ke nursery anak 5 minit jer kan best..rindu nak gomol adik yang masyam..rindu jugak nak dengar kakak berceloteh..

pagi tadi bawak adik checkup 4 bulan..bila nak hantar ke taska kakak menangis sebab dia tengok papa dia pun ade tapi kenapa nak hantar taska..kesian dia..dah pujuk2 ok dukung dengan nenek taska..dia dah besar dah pandai berfikir dan faham kalau kita cakap dengan dia..ade sekali tu papa dia nak pegi kerja malam, dia cakap papa g work nak cari duit beli susu kakak ye..sampai bangun tidur bukak je mata dia akan cakap macam tu juga..sebak pulak bila dengar dia ulang2 banyak kali..







2 Comments:

At February 4, 2013 at 9:35 PM , Blogger mama_muaz&muiz said...

comel lah kakak ni...kakak jgn jeles2 ngan adik k...;)

 
At February 4, 2013 at 10:32 PM , Blogger fatimatuzzahra said...

kalau dgn saya xdelah dia jeles sgt..tapi kdg2 kalau adik asik menempel je,dia akan ckp sudahlah adik minum susu..kalau nampak adik tdo dia tanye adik dah lepas ke mama..peluklah kakak heheee..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home