Thursday, January 10, 2013

JATUH CHENTA LAGI

salam n morning semuaaa (cheh bersemangat sket sebab ada pengunjung setia katenye..thanx to my bestie, ann)..tajuk suspen la konon..ni nak cerita satu peristiwa besar la dalam tahun 2012..tapi memang betul saya jatuh chenta lagi..chenta pandang pertama pulak tu..bak kata orang puteh tu "love at first sight"..ni la chenta hati saya yang baru..baru 3 bulan lebih berkenalan tapi seriously tangkap cintan dengan dia ni.


inilah chenta hati saya..mau tak tido malam ni kalau dia xde kat sebelah saya..bau socks dia yang masham pun dah bleh buat saya cair..curang??oh tidak..tidak..yang chenta hati saya lagi dua tu sayang masih seperti dulu..cume yang sorang ni bonding dia lain macam sikit..yelah dialah breastfeeding partner saya skang (bak kata kak farah farhan)..pastu dialah teammate saya masa sama2 berjuang di dalam labour room dulu..sayang saya pada dia tak dapat nak gambar dengan kata-kata lah..sayang sangat..sangat and sangat..entry ni tidak boleh dibaca oleh chenta hati yang lagi 2 orang..kang kecik ati pulak..dahla dua2 tu cepat merajuk..


nilah gambar ketiga-tiga chenta hati saya..yang sorang tu aduh macam-macam la perangai dia sejak dah berkongsi kasih ni..mungkin nak dapat perhatian lebih..kadang2 tertinggi suara juga dengan dia, tapi lepas tu menyesal..bila difikir-fikir balik dia bukan sengaja, dia tak faham pun apa impak daripada kelakuan dia..dia masih kecil, masih anak manja saya, tak adil kalau kita kita judge dia macam kanak2 yang dah besar..kadang2 tu dia akan datang pada saya and cakap "nak mama" "inndu" "peluklah kakak" pastu buat bunyi macam baby n cakap "manjeee"..aduss emo pulak saya..bila papa dia tanya nak adik lagi tak..laju je dia jawab taknak..fuhh lega saya dah ade geng boleh sokong saya..

sebenarnya kalau nak cerita pasal chenta hati yang dua orang ni, 2-3 hari pun tak habis..sampai sini jelah entry kali ni (baca dengan nada poyo ala2 blog feymes yang ramai pengunjung -..- )



2 Comments:

At January 11, 2013 at 1:09 AM , Blogger mama_azizara said...

eeeee.....montelnyerrrr rifqee....geram rase nk geget...heheh...jap je dah 3 bln

 
At January 13, 2013 at 10:03 PM , Blogger Unknown said...

hehe mont kan..dah nak masuk 4 bulan dah pun :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home