Tuesday, April 5, 2011

PENEMAN SETIA DIKALA MEMANDU KE PEJABAT

of course my daughter la paling setia meneman ke office..setiap hari x pernah miss..even tgh tdo or terjage..ngn senyuman yg manissss sgt hhehe..lg satu teman setia ke office ialah radiohangatfm..pagi ni topik pg dia ialah lalai.. ramai la caller yg call citer ttg kelalaian derang..ade yg lawak..ade yg ngarut juga.. tp ade satu call from seorang suami..sedih n terharu dgr citer dia..bukan sedih sb kesian kat dia tp sedih kat ape yg dia buat pd isterinye..mamat ni men kayu 3 time isterinye mengandungkan anak pertama sampai melalaikan tanggungjawab sebagai seorang suami..sampai dia berpisah la ngn isteri dia..sy yg penah pegnen dpt bygkn (walaupun bukan situasi sebenar) camne isterinye yg mengandung susah2 g checkup, keje lg, wat keje rumah seniri, sdgkn suaminye duk berfoya2 ngn pompuan lain..kesian..Alhamdulillah sedare ni dh sedar n insaf n cube betulkan kesalahan dia..drpd care dia bercerita kesalahan n kekesalan dia tu ngn nada sedih nmpkla dia dh insaf..katenye dia baru sedar kesalahan dia selepas dia tgk muka anak yg dilahirkan isteri..lepas tu dia terus jumpe dgn keluarga mentua mintak maaf n mintak utk kembali semula ngn isteri dia..la ni katenye isteri dia dh boleh terime tp x sepenuhnyelah..hopefully suami dia ni betul2 la dh insaf n berubah yer...pastu elok lak dia pasang lagu hanyut..sesuai..layannn... Hanyut – Faizal Tahir Harus bagaimana lagi Dan terus begini Dengarkan aku Lihat ke mataku Cukup sudah kau menghukum Salahku tetap salahku Benarkan ku berbicara Agar bisa pulih semua Namun harus sampai bila Kau kan diam seribu bahasa Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu Bagaimana ku nanti Bila tiada mengganti Yang ku ada hanya kamu saja Saat mata terpejam Hanya kau ku terbayang Menghapus semua segala rasa di jiwaku Saat mata terbuka Kamulah yang pertama Tak mampu aku Bayangkan Hidup tanpa dirimu Aku memang bersalah Selalu saja mengabaikan mu Dan tapi dah ku sedari Segala perit kau lalui Ku terlupa kau terluka Dan memang selalu Aku bersalah Selalu saja mengabaikan mu Meninggalkan mu Dan tetapi itulah aku sedari Segala perit yang kau lalui Kerna diriku yang terus hanyut Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu Bagaimana ku nanti Bila tiada mengganti Yang ku ada hanya kamu saja Bagaimana ku nanti Bila kau tak di sisi Yang ku ada hanya kamu saja *hrni sy wat light2 task je..mcm doc review n sop revision..xmo wat keje yg bleh menyebabkan ketensionan..mood balik kg xseharusnya dispoilkan..sib bek xkene masuk gmp..yahooo esok blk kg..huhuuu dh 5 bulan x balik kg..anak durhakakah aku..

1 Comments:

At April 5, 2011 at 8:06 PM , Blogger sWeEt 'N LoVeLy said...

huhuhu...sedih...sedih...masa pegnen la nak bermanja-manjaan ngan hubby...dah 1st pegnen...xpela...besar pahala wife die sabar...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home