Monday, November 21, 2011

spam


baru 3 hari cuti dah bertimbun spam email..tak faham sekarang ni adakah diorang terlalu desperate nak mencari rakan bisnes dan ada juga yang desperate nak hack akaun orang..yang hairannye saya selalu sangat dpt email from online banking ..yang kelakar ade tu saya tak pernah pun buka akaun kat bank tu..inikan pula online banking..ada tu yang iklankan barang itu ini..kalau dulu diorang hantar email gune name2 omputeh..so sy mmg xpernah nak buka..tp la ni dia guna nama orang melayu n sumtime nama kawan2 yg kita rase familiar..tak kurang jugak spam emails yg masuk dkt inbox sb dia guna email kawan kita..kalau dh title dia [no subject] atau [Re:] memang saya terus delete..saya rase ade juga kawan2 yg receive spam email dari saya agaknye..mintak maaf ye, akaun kene hack la tu agaknye..yang pasal online biz ni pun xpaham..xperlu modal la..modal rm10 la..xperlu downline..xperlu jual barang..kalau sy mmg xterfikir la nak join.biarlah hidup sederhana asalkan makan rezeki yang halal..pada saya ada usaha adalah rezeki yang halal..kalau join bisnes tp goyang kaki je..pikirkanlah rezeki siapa sebenarnya yang kita peroleh tu..

sesi membebel monday morning blues..walaupun hrni dah selase..tp mood pagi isnin lg sb smlm coti :)

Labels:

2 Comments:

At November 23, 2011 at 6:15 PM , Blogger sWeEt 'N LoVeLy said...

mama...kite pun slalu dapat email pelik2...yg lagi pelik sebab nama sender nye mama...tp dah tau spam delete kan ajo...

 
At November 23, 2011 at 10:17 PM , Blogger Unknown said...

betoi la spammers tu..ade tu lg klaka kami satu opis dpt email pasal website handbag dr sorg opismate lelaki..website tu betul wujud..kami dh siap browse2 handbag..dlm hati wajin mamat ni jual handbag untung bini dia..skali tanye kat dia..dia kate adeh dh 10 org tanye dia pasal handbag tp dia tatau menau pun hihiii

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home